ΒΗΜΑ 1ο
Αρχικά θα πρέπει να απευθυνθείτε εγγράφως στο κατάστημα συνεργασίας ή στην Υπηρεσία Πελατών της τράπεζας, η οποία υποχρεούται να σας απαντήσει εγγράφως εντός δέκα (10) εργασίμων ημερών.
ΒΗΜΑ 2ο
Σε περίπτωση που δεν μείνετε ικανοποιημένοι από την απάντηση της τράπεζας ή παρέλθει άπρακτη η ανωτέρω προθεσμία, προκειμένου να υποβάλετε παράπονο στον ΕΧΜ και για την εξέταση του αιτήματός σας και τη νόμιμη επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, είναι απαραίτητο να συμπληρώσετε το Έντυπο Παραπόνων.