+30 210 3376700 international calls

Οι υπηρεσίες μας παρέχονται δωρεάν

Γενικά

1. Καθυστέρηση παράδοσης εγγράφων

Τι μπορώ να κάνω όταν η τράπεζα καθυστερεί να μου παραδώσει αιτούμενα έγγραφα, αντίγραφα κίνησης λογαριασμού, βεβαιώσεις εξόφλησης ή βεβαιώσεις για φορολογική χρήση;
Εφόσον έχετε ήδη απευθυνθεί σχετικά στο κατάστημα της τράπεζας και δεν έχετε λάβει απάντηση, μπορείτε να προσφύγετε, επαναλαμβάνοντας εγγράφως το αίτημά σας στην αρμόδια Υπηρεσία Πελατών, η οποία θα σας απαντήσει εγγράφως.

 

 

2. Αμφισβήτηση «δυσμενούς στοιχείου»

Στην κεντρική βάση πιστοληπτικών δεδομένων (Τειρεσίας) εμφανίζεται απλήρωτη συναλλαγματική, γεγονός το οποίο και αμφισβητώ.
Μπορείτε να ζητήσετε σχετικά αποδεικτικά στοιχεία από την τράπεζα, με επιμέλεια της οποίας καταχωρίστηκε το σχετικό δεδομένο.