+30 210 3376700 international calls

Οι υπηρεσίες μας παρέχονται δωρεάν

Βήματα

ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ

Απευθυνθείτε εγγράφως στον πάροχο, σε επίπεδο αρμόδιας για τη συγκεκριμένη συναλλαγής υπηρεσίας και Υπηρεσίας Πελατών (τα τηλέφωνα αναγράφονται στο τέλος του φυλλαδίου).

ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΗΜΑ

αν δεν μείνετε ικανοποιημένοι από την απάντηση της Υπηρεσίας Πελατών, μπορείτε να υποβάλετε εγγράφως την καταγγελία σας στον Μεσολαβητή, το αργότερο μέσα σε ένα (1) έτος από την ημερομηνία υποβολής της στον πάροχο, συμπληρώνοντας το Έντυπο Παραπόνων που θα βρείτε στο φυλλάδιο ή στην ιστοσελίδα μας www.hobis.gr και προσκομίζοντας τον πλήρη φάκελο της υπόθεσης

 

Η διαδικασία υποβολής και εξέτασης των θεμάτων στον Μ.Τ.Ε.Υ. είναι έγγραφη και διεξάγεται στην Ελληνική ή στην Αγγλική γλώσσα. Μπορείτε να αναζητήσετε το «ΕΝΤΥΠΟ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ» προς τον Μεσολαβητή Τραπεζικών – Επενδυτικών Υπηρεσιών στους παρόχους ή στο γραφείο του Μ.Τ.Ε.Υ.

Το έντυπο αυτό μπορεί κανείς να το εκτυπώσει από την ιστοσελίδα μας πατώντας εδώ.
Ο Μ.Τ.Ε.Υ. θα σας ενημερώσει εγγράφως για τη λήψη της καταγγελίας και αν κριθεί αναγκαίο θα σας ζητήσει πρόσθετη πληροφόρηση, την οποία εάν δεν προσκομίσετε εντός δέκα (10) εργασίμων ημερών η καταγγελία θα τεθεί στο αρχείο.

Ο Μ.Τ.Ε.Υ. διαβιβάζει την καταγγελία και τα σχετικά έγγραφα στην Υπηρεσία Πελατών του παρόχου με παρατηρήσεις και προτάσεις και καλεί τον συναλλασσόμενο και τον πάροχο να διατυπώσουν τις απόψεις τους.

Σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η συναινετική διευθέτηση της διαφοράς, ο Μ.Τ.Ε.Υ. διατυπώνει εγγράφως αιτιολογημένη, μη δεσμευτική σύσταση για την επίλυση της διαφοράς, με βάση την ισχύουσα νομοθεσία, τις αρχές της ευθυδικίας και της καλής επιχειρηματικής πρακτικής και κάθε σχετικό κώδικα δεοντολογίας, με σκοπό την επίλυση της διαφοράς, την οποία κοινοποιεί στα μέρη.

Εφόσον δεν επιτευχθεί συμφωνία, ή σε περίπτωση αποχώρησης ενός εκ των μερών από τη διαδικασία, ο Μ.Τ.Ε.Υ. συντάσσει πρακτικό αποτυχίας με αναφορά του σκεπτικού του.

Εφόσον η διαδικασία έχει ως αποτέλεσμα την επίτευξη συμφωνίας, ο Μ.Τ.Ε.Υ. συντάσσει περί αυτού πρακτικό συμβιβασμού, με αναφορά του σκεπτικού του.

Σε κάθε περίπτωση, ο Μ.Τ.Ε.Υ. γνωστοποιεί την έκβαση της διαδικασίας στα μέρη της διαφοράς εντός ενενήντα (90) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που έλαβε τον πλήρη φάκελο της καταγγελίας.

Τα μέρη της διαφοράς μπορούν να αποσυρθούν από τη διαδικασία σε κάθε στάδιο, γνωστοποιώντας το εγγράφως στον Μ.Τ.Ε.Υ.

Σημαντική Υπενθύμιση: 
Σε περίπτωση καταγγελίας από καταναλωτή: Η υποβολή της στον Μ.Τ.Ε.Υ. διακόπτει την παραγραφή και την αποσβεστική προθεσμία ασκήσεως των αξιώσεων καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας μεσολάβησης.  Με την επιφύλαξη των διατάξεων των άρθρων 261 επ. Α.Κ., η παραγραφή και η αποσβεστική προθεσμία που διακόπηκαν αρχίζουν και πάλι από τη με οποιονδήποτε τρόπο ολοκλήρωση της διαδικασίας μεσολάβησης (έγγραφη άρνηση του Μ.Τ.Ε.Υ. να εξετάσει τη διαφορά ή σύνταξη πρακτικού αποτυχίας ή σύνταξη πρακτικού συμβιβασμού από τον Μ.Τ.Ε.Υ.) (άρθρο 11 της Κ.Υ.Α. 70330οικ.).  Επίσης, σε περίπτωση συμβιβασμού, αντίγραφο του σχετικού πρακτικού που συντάσσει ο Μ.Τ.Ε.Υ. δύναται να κατατεθεί, με επιμέλεια οποιουδήποτε εκ των εμπλεκομένων μερών, στη γραμματεία του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών.  Από την κατάθεσή του, εφόσον περιέχει συμφωνία των μερών για ύπαρξη αξίωσης που μπορεί να εκτελεσθεί αναγκαστικά, αποτελεί εκτελεστό τίτλο, σύμφωνα με το άρθρο 904 παρ. 2ζ’ ΚΠολΔ (ά. 9 παρ. στ, εδ. γ και δ της Κ.Υ.Α. 70330οικ.).